Tajemství perfektního klientského servisu pro kadeřníky
- Zajímá tě jak dosáhnout úspěchu u svých klientů?
- Přeješ si poskytovat službu jako zážitek, za který klienti rádi zaplatí?
- Chceš, abys obstál v konkurenci?
- Přeješ si poskytovat špičkový servis?
- Toužíš znát tajemství perfektního klientského servisu?
- Přeješ si být autoritou v oboru?
V e-booku najdeš manuál a desatero pro práci s klientem a vše potřebné pro vybudování úspěšného kadeřnického podnikání. Předávám ti tímto své zkušenosti, které bys sám léta sbíral.
Přinese ti to opravdu velký užitek.
Co najdeš v e-booku?
- Jak poskytovat špičkové kadeřnické služby
- Jak nastavit svou osobní vizi jako motor k úspěchu
- Jak se nastatvit na den v salonu, který si užiješ ty i klienti
- Jak si usnadnit připravu salonu na kvalitní servis
- Jak úspěšně a sebevědomě komunikovat s klientem
- Desatero pro práci s klientem na recepci, protože první dojem se počítá
- Chytré otázky k vedení prvního rozhovoru s klientem
- Čtrnáct otázek pro konzultaci barvy klienta
- Praktické tipy, jak posílit aktivní prodej produktů bez zbytečného tlačení na pilu
- Postup pro rozloučení s klientem a umocnění skvělého zážitku z návštěvy salonu
+ Moji podporu a motivaci k tomu, aby ses jako kadeřník cítil skvěle.
Krasny den Andrea. Jsem poctěna, ze mohu nasávat informace primo od vás! Sleduji vás už delší dobu, líbí se mi vaše nasazení a způsob jak predavate vaše zkušenosti. Vaši E-knihu jsem obdržela a hned jste mě do ni vtáhla! Učinila jsem hned par kroku a věřím , ze mi vaše rady pomůžou zlepšit kvalitu vedeni mého studia, jako i celkový dojem, protože člověk by měl neustále na sebe pracovat ... Budu vás informovat milá Andreo. Děkuji.
Jakou mám expertýzu?
E-book jsem sestavila na základě vlastních 3o let zkušeností ze špičkových salonu a ze zahraničí. Do e-booku se propisuje moje dlouholetá zkušenost a praxe s vedením 3 vlastních salonů.
Perfektní klientský servis mi umožňuje trávit v salonu méně času a více času věnovat sobě a rodině.
Přináší mi do života rovnováhu a pocit úspěchu.
Kvalitní servis také přinese radost, rentabilitu a zisk i do tvého salonu, protože klienti se k tobě budou s oblibou vracet a vážit si tvé práce.
Stáhni si e-booku a získej:
- Jasný a výstižný návod k tom, jak zlepšit tvůj kadeřnický servis
- Užitečné rady a tipy jak ke klientům přistupovat tak, aby si návštěvu v salonu zamilovali a vždy se k tobě vraceli
- Jistotu, že víš, jak kvalitní klientský servis poskytovat
- Odvahu zvýšit svoji reputaci, jméno salonu a také ceny
- Dopřej svým klientům kvalitní klientský servis na vysoké úrovni
- Už se neschovávej a dej si šanci vyniknout
Reference
Andrea umí velice dobře odhadnout profesionální dovednost jedince, uchopit jeho zdravé ambice a nasměrovat k jejich realizaci. Je odrazem mě vlastních hodnot pro kvalitní, upřímnou a dlouhodobou spolupráci - dnes už i kamarádství. Jako jsou: lidskost, profesionalita, zápal do práce a láska k řemeslu. To zní tvoří příkladnou kolegyni pro ideu, že “není nutné sejít z cesty čistoty pro dosažení svých cílů
Andrea mi pomohla objevovat nové věci v oboru. Nastartovala radost z práce. Ukázala mi, že se dá propojit práce a rodina. Ukázala mi, co vše je důležité pracovně i soukromě. Děkuji za to ❤. Andrea je pozitivní, pracovitý člověk s bohatými zkušenostmi, které umí naprosto předat dál se skvělým přátelským přístupem jí vlastním. Děkuji moc, že se můžeme takto vzdělávat a moc se těším na příští setkání ❤
„Jestliže existuje nějaké tajemství úspěchu, pak spočívá ve schopnosti postavit se na místo druhého a vidět všechno jak svýma, tak i jeho očima.“