Online kurz

Tajemství skvělého klientského servisu

Chystám pro vás online kurz Tajemství skvělého klientského servisu. Prozatím připravuji materiály a tvořím členskou sekci, ve které najdeš veškerá videa a návody. Ty si však můžeš své VIP místo rezervovat už teď přihlášením se jako zájemce.

Co přihlášením získáš? Bonus ve formě 20% slevy, když se registruješ teď.

  • Jak si vybudovat loajální klientelu?
  • Jak dostat salón na špičku bez výrazných investic do interiéru a vybavení?
  • Jak si konečně říct o vyšší ceny?
  • Kdo je tvůj ideální klient?
  • Co jsou moje silné stánky?

Začít musíš u skvělého zákaznického servisu. Provedu tě vším, co je potřeba udělat od prvního kontaktu s klientkou až do jejího následného objednání. 

Co ti skvělý zákaznický servis přinese? 

  • sebejistotu
  • stálé zákaznice
  • dostatek příjmů
  • plný diář na týdny dopředu
  • možnost zvýšit ceny
  • prestiž pro tvůj salón

A ještě víc, pokud shlédneš tento online kurz. Uvidíš mě v něm v akci. Budu pracovat s klientkou a názorně ti předvedu, jak probíhá skvělý klientský servis v praci. 

Tato drobná investice ti přinese, víc než jen povědomí o tom, jak se správně starat o klienty. Naučíš se v ní také prodávat produkty vlasové péče. Celkově se zvedne tvé sebevědomí při práci v salonu a to se konečně projeví v cenách, které si můžeš dovolit účtovat. 

Jak na skvělý klientský servis jsem se učila mnoho let od těch nejlepších v Paříži, Londýně, Livornu a Sydney. Samozřejmně nejvíce z každodenní  praxe od svých klientů. Ty můžeš získat základy klientského servisu tady a teď.

Jak kurz probíhá? 

Kurz je online, okamžitě po zaplacení získáš přístup do klientské sekce, kde můžeš shlédnout online kurz a tvůj perfektní klientský servis může začít už zítra. 

Kurz je natočen v 5 lekcích. Celková délka je 1h.

Cena: 950 Kč

Co jsem získal, díky mentoringu s Andreou?

Andrea umí velice dobře odhadnout profesionální dovednost jedince, uchopit jeho zdravé ambice a nasměrovat k jejich realizaci. Je odrazem mě vlastních hodnot pro kvalitní, upřímnou a dlouhodobou spolupráci - dnes už i kamarádství. Jako jsou: lidskost, profesionalita, zápal do práce a láska k řemeslu. To z ní tvoří příkladnou kolegyni pro ideu, že “není nutné sejít z cesty čistoty pro dosažení svých cílů
Tomáš JanečekKadeřník, technolog