E-book

Tajemství perfektního klientského servisu pro kadeřníky 

  • Zajímá tě jak dosáhnout úspěchu u svých klientů? 
  • Přeješ si poskytovat službu jako zážitek, za který klienti rádi zaplatí?
  • Chceš, abys obstál v konkurenci? 
  • Přeješ si poskytovat špičkový servis? 
  • Toužíš znát tajemství perfektního klientského servisu? 
  • Přeješ si být autoritou v oboru? 

V e-booku najdeš manuál a desatero pro práci s klientem a vše potřebné pro vybudování úspěšného kadeřnického podnikání. Předávám ti tímto své zkušenosti, které bys sám léta sbíral.

Přinese ti to opravdu velký užitek.

Co najdeš v e-booku?

  • Jak poskytovat špičkové kadeřnické služby
  • Jak nastavit svou osobní vizi jako motor k úspěchu
  • Jak se nastatvit na den v salonu, který si užiješ ty i klienti
  • Jak si usnadnit připravu salonu na kvalitní servis
  • Jak úspěšně a sebevědomě komunikovat s klientem
  • Desatero pro práci s klientem na recepci, protože první dojem se počítá
  • Chytré otázky k vedení prvního rozhovoru s klientem
  • Čtrnáct otázek pro konzultaci barvy klienta
  • Praktické tipy, jak posílit aktivní prodej produktů bez zbytečného tlačení na pilu
  • Postup pro rozloučení s klientem a umocnění skvělého zážitku z návštěvy salonu

+ Moji podporu a motivaci k tomu, aby ses jako kadeřník cítil skvěle. 

Krasny den Andrea. Jsem poctěna, ze mohu nasávat informace primo od vás! Sleduji vás už delší dobu, líbí se mi vaše nasazení a způsob jak predavate vaše zkušenosti. Vaši E-knihu jsem obdržela a hned jste mě do ni vtáhla! Učinila jsem hned par kroku a věřím , ze mi vaše rady pomůžou zlepšit kvalitu vedeni mého studia, jako i celkový dojem, protože člověk by měl neustále na sebe pracovat ... Budu vás informovat milá Andreo. Děkuji.
Julie

Jakou mám expertýzu?

E-book jsem sestavila na základě vlastních 3o let  zkušeností ze špičkových salonu  a ze zahraničí. Do e-booku se propisuje moje dlouholetá zkušenost  a praxe s vedením 3 vlastních salonů.

Perfektní klientský servis mi umožňuje trávit v salonu méně času a více času věnovat sobě a rodině.
Přináší mi do života rovnováhu a pocit úspěchu.

Kvalitní servis také přinese radost, rentabilitu a zisk i do tvého salonu, protože klienti se k tobě budou s oblibou vracet a vážit si tvé práce.

Stáhni si  e-booku a získej:

  • Jasný a výstižný návod k tom, jak zlepšit tvůj kadeřnický servis
  • Užitečné rady a tipy jak ke klientům přistupovat tak, aby si návštěvu v salonu zamilovali a vždy se k tobě vraceli
  • Jistotu, že víš, jak kvalitní klientský servis poskytovat
  • Odvahu zvýšit svoji reputaci, jméno salonu a také ceny
  • Dopřej svým klientům kvalitní klientský servis na vysoké úrovni
  • Už se neschovávej a dej si šanci vyniknout

Reference

Andrea umí velice dobře odhadnout profesionální dovednost jedince, uchopit jeho zdravé ambice a nasměrovat k jejich realizaci. Je odrazem mě vlastních hodnot pro kvalitní, upřímnou a dlouhodobou spolupráci - dnes už i kamarádství. Jako jsou: lidskost, profesionalita, zápal do práce a láska k řemeslu. To zní tvoří příkladnou kolegyni pro ideu, že “není nutné sejít z cesty čistoty pro dosažení svých cílů
Tomáš JanečekKadeřník, technolog
Andrea mi pomohla objevovat nové věci v oboru. Nastartovala radost z práce. Ukázala mi, že se dá propojit práce a rodina. Ukázala mi, co vše je důležité pracovně i soukromě. Děkuji za to ❤. Andrea je pozitivní, pracovitý člověk s bohatými zkušenostmi, které umí naprosto předat dál se skvělým přátelským přístupem jí vlastním. Děkuji moc, že se můžeme takto vzdělávat a moc se těším na příští setkání ❤
Petra KapalováSpolužačka, studentka

 „Jestliže existuje nějaké tajemství úspěchu, pak spočívá ve schopnosti postavit se na místo druhého a vidět všechno jak svýma, tak i jeho očima.“

Objednávka