E-book

Perfektní klientský servis je základním kamenem úspěšného kadeřnického  salonu 

  • Vedeš tým kadeřníků a chceš zvýšit úspěšnost celého týmu?
  • Chceš, aby tvůj tým obstál v konkurenci?
  • Potřebuješ manuál pro své zaměstnance pro práci s klientem?
  • Přeješ si ve svém salonu poskytovat špičkový servis? 

V e-booku najdeš úplný návod k vybudování úspěšného týmu profesionálů ve svém salonu. Předávám ti tímto své zkušenosti, které bys jinak sám léta sbíral.

Přinese ti to opravdu velký užitek.

Co najdeš v e-booku?

  • 7 důvodů pro budování kvalitního klientského servisu
  • Jak nastavit vizi salonu
  • Jak podpořit komunikaci v týmu
  • Jak připravit tým na kvalitní klientský servis
  • Jak pečovat o salon
  • Podrobný průvodce komunikace s klientem
  • Desatero pro práci s klientem na recepci
  • Otázky pro vstupní rozhovor s klientem
  • Všechny potřebné otázky pro konzultaci barvy klienta
  • Praktické tipy, jak posílit aktivní prodej produktů
  • Důležité momenty pro závěr služby

+ BONUSOVÉ MATERIÁLY: 8 tajných tipů jak podpořit tvůj tým

Krásný den Andreo, jsem poctěna, že mohu nasávat informace přímo od vás! Sleduji vás už delší dobu, líbí se mi vaše nasazení a způsob jak předáváte vaše zkušenosti. Vaši E-knihu jsem obdržela a hned jste mě do ni vtáhla! Učinila jsem hned par kroků a věřím , že mi vaše rady pomůžou zlepšit kvalitu vedeni mého studia, jako i celkový dojem, protože člověk by na sobě měl neustále pracovat. Děkuji!
Julie

Jakou mám expertýzu?

E-book jsem sestavila na základě vlastních 3o let  zkušeností ze špičkových salonu  a ze zahraničí. Do e-booku se propisuje moje dlouholetá zkušenost  a praxe s vedením 3 vlastních salonů.

Perfektní klientský servis mi umožňuje mít klienty snů, dělat svou práci s láskou a nadšením. Mohu si dovolit trávit v salonu méně času a více času věnovat sobě, svému seberozvoji a rodině. To vše mi přináší do života rovnováhu a obrovský pocit naplnění.

Díky kvalitnímu klientskému servisu dosáhni vyšších příjmů i Ty!

Stáhni si  e-booku a získej:

  • Motivaci k vylepšování služeb ve tvém salonu
  • Jasné a výstižné návody na to, jak klientský servis aplikovat v praxi
  • Jistotu, že víš, jak kvalitní klientský servis poskytovat
  • Odvahu zvýšit svoji reputaci, jméno salonu a také ceny
  • Dopřej svým klientům kvalitní klientský servis na vysoké úrovni
  • Dej tvému týmu šanci vyniknout!
  • Získáš navíc to, co by jsi léta sbíral a právě to ti přinese opravdu velký užitek

Reference

Andrea umí velice dobře odhadnout profesionální dovednost jedince, uchopit jeho zdravé ambice a nasměrovat k jejich realizaci. Je odrazem mě vlastních hodnot pro kvalitní, upřímnou a dlouhodobou spolupráci - dnes už i kamarádství. Jako jsou: lidskost, profesionalita, zápal do práce a láska k řemeslu. To zní tvoří příkladnou kolegyni pro ideu, že “není nutné sejít z cesty čistoty pro dosažení svých cílů
Tomáš JanečekKadeřník, technolog
Andrea mi pomohla objevovat nové věci v oboru. Nastartovala radost z práce. Ukázala mi, že se dá propojit práce a rodina. Ukázala mi, co vše je důležité pracovně i soukromě. Děkuji za to ❤. Andrea je pozitivní, pracovitý člověk s bohatými zkušenostmi, které umí naprosto předat dál se skvělým přátelským přístupem jí vlastním. Děkuji moc, že se můžeme takto vzdělávat a moc se těším na příští setkání ❤
Petra KapalováSpolužačka, studentka

Objednávka