Perfektní klientský servis je základním kamenem úspěšného kadeřnického salonu
- Vedeš tým kadeřníků a chceš zvýšit úspěšnost celého týmu?
- Chceš, aby tvůj tým obstál v konkurenci?
- Potřebuješ manuál pro své zaměstnance pro práci s klientem?
- Přeješ si ve svém salonu poskytovat špičkový servis?
V e-booku najdeš úplný návod k vybudování úspěšného týmu profesionálů ve svém salonu. Předávám ti tímto své zkušenosti, které bys jinak sám léta sbíral.
Přinese ti to opravdu velký užitek.
Co najdeš v e-booku?
- 7 důvodů pro budování kvalitního klientského servisu
- Jak nastavit vizi salonu
- Jak podpořit komunikaci v týmu
- Jak připravit tým na kvalitní klientský servis
- Jak pečovat o salon
- Podrobný průvodce komunikace s klientem
- Desatero pro práci s klientem na recepci
- Otázky pro vstupní rozhovor s klientem
- Všechny potřebné otázky pro konzultaci barvy klienta
- Praktické tipy, jak posílit aktivní prodej produktů
- Důležité momenty pro závěr služby
+ BONUSOVÉ MATERIÁLY: 8 tajných tipů jak podpořit tvůj tým
Krásný den Andreo, jsem poctěna, že mohu nasávat informace přímo od vás! Sleduji vás už delší dobu, líbí se mi vaše nasazení a způsob jak předáváte vaše zkušenosti. Vaši E-knihu jsem obdržela a hned jste mě do ni vtáhla! Učinila jsem hned par kroků a věřím , že mi vaše rady pomůžou zlepšit kvalitu vedeni mého studia, jako i celkový dojem, protože člověk by na sobě měl neustále pracovat. Děkuji!
Jakou mám expertýzu?
E-book jsem sestavila na základě vlastních 3o let zkušeností ze špičkových salonu a ze zahraničí. Do e-booku se propisuje moje dlouholetá zkušenost a praxe s vedením 3 vlastních salonů.
Perfektní klientský servis mi umožňuje mít klienty snů, dělat svou práci s láskou a nadšením. Mohu si dovolit trávit v salonu méně času a více času věnovat sobě, svému seberozvoji a rodině. To vše mi přináší do života rovnováhu a obrovský pocit naplnění.
Díky kvalitnímu klientskému servisu dosáhni vyšších příjmů i Ty!
Stáhni si e-booku a získej:
- Motivaci k vylepšování služeb ve tvém salonu
- Jasné a výstižné návody na to, jak klientský servis aplikovat v praxi
- Jistotu, že víš, jak kvalitní klientský servis poskytovat
- Odvahu zvýšit svoji reputaci, jméno salonu a také ceny
- Dopřej svým klientům kvalitní klientský servis na vysoké úrovni
- Dej tvému týmu šanci vyniknout!
- Získáš navíc to, co by jsi léta sbíral a právě to ti přinese opravdu velký užitek
Reference
Andrea umí velice dobře odhadnout profesionální dovednost jedince, uchopit jeho zdravé ambice a nasměrovat k jejich realizaci. Je odrazem mě vlastních hodnot pro kvalitní, upřímnou a dlouhodobou spolupráci - dnes už i kamarádství. Jako jsou: lidskost, profesionalita, zápal do práce a láska k řemeslu. To zní tvoří příkladnou kolegyni pro ideu, že “není nutné sejít z cesty čistoty pro dosažení svých cílů
Andrea mi pomohla objevovat nové věci v oboru. Nastartovala radost z práce. Ukázala mi, že se dá propojit práce a rodina. Ukázala mi, co vše je důležité pracovně i soukromě. Děkuji za to ❤. Andrea je pozitivní, pracovitý člověk s bohatými zkušenostmi, které umí naprosto předat dál se skvělým přátelským přístupem jí vlastním. Děkuji moc, že se můžeme takto vzdělávat a moc se těším na příští setkání ❤
Objednávka