Tajemství skvělého klientského servisu
Chystám pro vás online kurz Tajemství skvělého klientského servisu. Prozatím připravuji materiály a tvořím členskou sekci, ve které najdeš veškerá videa a návody. Ty si však můžeš své VIP místo rezervovat už teď přihlášením se jako zájemce.
Co přihlášením získáš? Bonus ve formě 20% slevy, když se registruješ teď.
- Jak si vybudovat loajální klientelu?
- Jak dostat salón na špičku bez výrazných investic do interiéru a vybavení?
- Jak si konečně říct o vyšší ceny?
- Kdo je tvůj ideální klient?
- Co jsou moje silné stánky?
Začít musíš u skvělého zákaznického servisu. Provedu tě vším, co je potřeba udělat od prvního kontaktu s klientkou až do jejího následného objednání.
Co ti skvělý zákaznický servis přinese?
- sebejistotu
- stálé zákaznice
- dostatek příjmů
- plný diář na týdny dopředu
- možnost zvýšit ceny
- prestiž pro tvůj salón
A ještě víc, pokud shlédneš tento online kurz. Uvidíš mě v něm v akci. Budu pracovat s klientkou a názorně ti předvedu, jak probíhá skvělý klientský servis v praci.
Tato drobná investice ti přinese, víc než jen povědomí o tom, jak se správně starat o klienty. Naučíš se v ní také prodávat produkty vlasové péče. Celkově se zvedne tvé sebevědomí při práci v salonu a to se konečně projeví v cenách, které si můžeš dovolit účtovat.
Jak na skvělý klientský servis jsem se učila mnoho let od těch nejlepších v Paříži, Londýně, Livornu a Sydney. Samozřejmně nejvíce z každodenní praxe od svých klientů. Ty můžeš získat základy klientského servisu tady a teď.
Jak kurz probíhá?
Kurz je online, okamžitě po zaplacení získáš přístup do klientské sekce, kde můžeš shlédnout online kurz a tvůj perfektní klientský servis může začít už zítra.
Kurz je natočen v 5 lekcích. Celková délka je 1h.
Cena: 950 Kč
Co jsem získal, díky mentoringu s Andreou?
Andrea umí velice dobře odhadnout profesionální dovednost jedince, uchopit jeho zdravé ambice a nasměrovat k jejich realizaci. Je odrazem mě vlastních hodnot pro kvalitní, upřímnou a dlouhodobou spolupráci - dnes už i kamarádství. Jako jsou: lidskost, profesionalita, zápal do práce a láska k řemeslu. To z ní tvoří příkladnou kolegyni pro ideu, že “není nutné sejít z cesty čistoty pro dosažení svých cílů