Myslíš si, že je těžké odlišit se od konkurence v kadeřnickém oboru?
Myslíš si, že potřebuješ lepší salon a nebo přemýšlíš o tom, že se naučíš další novou techniku barevení? Ale jak moc přemýšlíš nad zlepšení kvality poskytovaného servisu? Kvalitní klientský servis má velmi nízké vstupní náklady, v podstatě žádné, ale může přinést výsledky v podobě spokojených a loajálních klientů, které si už dlouho přeješ.
Zkus se zamyslet nad tím, jakým způsobem s klienty komunikuješ, kolik mu věnuješ času a jak se ke klientům chováš. Vše se totiž odráží v klientském servisu, který když bude perfektní přinese ti tyto výhody:
Začít musíš u sebe. Jakmile se oblékneš do kadeřnického taláru, stává se z tebe odborník na kadeřnické služby, expert na vlasy.
Kadeřnická profese je rychlá, obsluhuješ mnoho klientů měsíčně a můžeš trpět profesní slepotou. Jenže klient u tebe netráví každý den. Na návštěvu salonu se těší, jde si tam odpočinout a už od prvního kontaktu se salonem při objednávce si odnáší první dojmy a pocity.
Jak to uděláš, aby byl spokojený a vracel se zpět?
Perfektní klientský servis zahrnuje tyto oblasti:
Dokonalost dělají maličkosti, ale dokonalost není maličkost.
Kvalitním klientským servisem můžeš dosáhnout toho, že budeš spolupracovat s klienty tvých snů, kteří se budou k tobě rádi vracet. Všechny detaily k tomu, abys mohl ve svém salonu poskytovat kvalitní klientský servis jsem sepsala v tomto e-booku.
Jde o moje know-how, které jsem si dlouhá léta pečlivě budovala a také střežila. Dnes se však ráda podělím o to, co udělá i tvůj salon vyjímečným a pro klienty vyhledávaným.