Jak poskytovat kvalitní klientský servis v kadeřnickém salonu

Myslíš si, že je těžké odlišit se od konkurence v kadeřnickém oboru?

Myslíš si, že potřebuješ lepší salon a nebo přemýšlíš o tom, že se naučíš další novou techniku barevení? Ale jak moc přemýšlíš nad zlepšení kvality poskytovaného servisu? Kvalitní klientský servis má velmi nízké vstupní náklady, v podstatě žádné, ale může přinést výsledky v podobě spokojených a loajálních klientů, které si už dlouho přeješ. 

Výhody perfektního klientského servisu

Zkus se zamyslet nad tím, jakým způsobem s klienty komunikuješ, kolik mu věnuješ času a jak se ke klientům chováš. Vše se totiž odráží v klientském servisu, který když bude perfektní přinese ti tyto výhody: 

  • Výrazně se odlišit od konkurence.
  • Posílíš prestiž sebe jako kadeřníka a také prestiž salonu.
  • Vysoká kvalita služeb se promítne do cen.
  • Klientelu si budeš vybírat ty, ne ona tebe.
  • Dáš sbohem nekonečným hodinám strávených v salonu, méně obsloužených zákazníků pro tebe bude znamenat větší příjem.
  • Klienti se budou rádi a s vděčností vracet.
  • Začneš si užívat dolce vita a víc si vážit sám sebe.

Na co všechno je potřeba myslet, když chceš pečovat o klienty perfektním servisem? 

Začít musíš u sebe. Jakmile se oblékneš do kadeřnického taláru, stává se z tebe odborník na kadeřnické služby, expert na vlasy. 

Kadeřnická profese je rychlá, obsluhuješ mnoho klientů měsíčně a můžeš trpět profesní slepotou. Jenže klient u tebe netráví každý den. Na návštěvu salonu se těší, jde si tam odpočinout a už od prvního kontaktu se salonem při objednávce si odnáší první dojmy a pocity. 

Jak to uděláš, aby byl spokojený a vracel se zpět? 

Perfektní klientský servis zahrnuje tyto oblasti: 

  1. Příprava kadeřníka na pracovní den
  2. Příprava salonu, čistota salonu na začátku dne a po skončení dne
  3. Perfektní komunikace s klientem od objednávky až po rozloučení v salonu

Na detailech záleží

Dokonalost dělají maličkosti, ale dokonalost není maličkost.

Kvalitním klientským servisem můžeš dosáhnout toho, že budeš spolupracovat s klienty tvých snů, kteří se budou k tobě rádi vracet. Všechny detaily k tomu, abys mohl ve svém salonu poskytovat kvalitní klientský servis jsem sepsala v tomto e-booku.

Jde o moje know-how, které jsem si dlouhá léta pečlivě budovala a také střežila. Dnes se však ráda podělím o to, co udělá i tvůj salon vyjímečným a pro klienty vyhledávaným.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.